Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego. Archiwizacja dokumentów
Co zrobić gdy mam w firmie sporo dokumentów, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Kolejna kwestia też jest związana z omawianym tematem.
Oczywiście - zawsze możemy zatrudnić archiwistę, który będzie odpowiedzialny za katalogowanie akt. Z pewnością w bardzo dużych firmach, gdzie przepływ dokumentów jest wyjątkowo duży, ciężko się obejść bez takiego pracownika. Jednak dla większości firm, które posiadają zbiór dokumentów do zarchiwizowania i zdigitalizowania, bardziej opłaca się skorzystać z usługi odpowiedniej firmy. Podobnie ma się następna sprawa.
Archiwizacja akt ma swoje bardzo ważne przyczyny. Gdy prowadzimy dość sporą firmę, to są nam niezbędne w wypadku, kiedy wymaga ich jakiś urząd. Nie chodzi tylko o faktury, czy też rachunki. Ważne są wszelkie inne dokumenty. Jeśli nie potrafimy poradzić dać sobie rady samodzielnie, należy skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas. A teraz chcę rozszerzyć informację o podobne zagadnienie.
Na dziś koniec! Idę odpocząć.Na ten temat napisali także na Archiwizacja dokumentówNa temat Archiwizacja dokumentów to też niezłe źródło Archiwizacja dokumentów też jest ciekawie opisany temat Warto rzucić okiem także na Archiwizacja dokumentów
Sama archiwizacja jest potrzebna po to, abyśmy mogli bez problemu uporządkować swoje dokumenty w firmie. Jak udało mi się przeczytać w https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ to również sama archiwizacja jest bardzo ważnym elementem w firmie i można do tego wykorzystać również system teleinformatyczny.
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńMyślę, że istotną kwestią dotyczącą archiwizacji jest wybór odpowiedniego oprogramowania, które zdecydowanie ułatwi nam już samą procedurę. Kilka lat temu wdrożyłam w firmie system Ready_™ i od tego czasu skończyły się problemy z zawieruszeniem dokumentów itp., a archiwizowanie okazało się przyjemną czynnością.
OdpowiedzUsuńNa pewno warto jest jeszcze wspomnieć o tym, że sama archiwizacja powinna być przeprowadzona właściwie i ja chcę to zrobić tak jak należy. Właśnie dlatego zdecydowałam się zlecić to firmie https://archiveo.pl/ która się po prostu na tym zna.
OdpowiedzUsuń