środa, 1 sierpnia 2012

Archiwizacja

Wcześniej pisałem na swoim blogu na różne tematy. Tym razem chciałbym poruszyć tematykę Usługi archiwizacyjne. Zapraszam do przeczytania nowego wpisu.porządkowanie dokumentów

Porządkowanie dokumentów w każdej firmie wymaga wiele czasu i środków. Dodatkowo jeśli dokumentacja mają być zdigitalizowane - czyli zmienione na format komputerowy, zeskanowane i zapisane na nośniku cyfrowym - to taka pracy wymaga też wiedzy w zakresie obsługi urządzeń komputerowych i oprogramowania. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Oprócz zarchiwizowania, czy też digitalizacji, czasami musimy zniszczyć dokumenty, które nie będą już do niczego potrzebne. Oczywiście, bez niszczarki się nie obędzie. Jednak zakup takiego urządzenia jest niemałą inwestycją, a jeżeli objętość dokumentów nie jest przytłaczająca, może się to zwyczajnie nie opłacać. W takim wypadku - zwłaszcza, jeśli korzystamy z usługi archiwizacji, powinniśmy także w tej samej firmie dokumenty zniszczyć. Teraz o czymś innym.

Co zrobić jeśli mam w firmie bardzo dużo dokumentów, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Mam nadzieję, że mój wpis był przydatny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu.Znazlazłem także porządkowanie dokumentów Znazlazłem także porządkowanie dokumentów porządkowanie dokumentów - tekst jest OK Na ten temat napisali także naporządkowanie dokumentów

4 komentarze:

  1. Tak to prawda, sama archiwizacja to poniekąd porządkowanie dokumentów. Jak dla mnie bardzo fajnie również sprawdza się system https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ i to właśnie dzięki niemu jestem w stanie ułatwić sobie ten cały proces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by nie było to w sumie takie porządkowanie dokumentów jest ważne praktycznie w każdej firmie. Ja również chwalę sobie informatyzację niektórych kwestii. Nawet po przeczytaniu https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/relacje-z-klientami-kluczem-do-sukcesu-firmy-jak-skutecznie-o-nie-zadbac.html już dokładnie wiem jak zadbać o właściwe relacje z klientami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej sama archiwizacja jest niezwykle ważna i wiem, że musi być ona również wykonana właściwie. Ja jestem zdania, ze bardzo fajnym wyborem jest korzystanie z usług https://archiveo.pl/ i ja właśnie z tą firmą w archiwizacji współpracuję.

    OdpowiedzUsuń