poniedziałek, 27 października 2014

Lokale biurowe

Odpowiednio wybrane powierzchnie biurowe szczecin dla naszej firmy może mieć ogromne znaczenie w przyszłej działalności i rozwoju. Dlatego warto kierować się jakością.

Alarm do biura

Każdy z nas chce czuć się bezpiecznie - zarówno we własnym mieszkaniu, jak i w przestrzeni publicznej. Coraz chętniej miasta instalują systemy monitorujące, ale nie zawsze za ich pomocą można znaleźć sprawcę kradzieży, czy tez pobicia. Czasami jakość obrazu jest zbyt niska, by nie było żadnych wątpliwości. W takim razie, czy montowanie takich urządzeń nie zapewnia nam tylko jedynie} złudnego poczucia bezpieczeństwa?

Nie. Już sama zmniejsza koszty ubezpieczenia nieruchomości - o tym teżogólnego bezpieczeństwa rzeczywiście się poprawia.


Kwestia umeblowania

Ważnym kosztem przy wynajęciu biura, jest też kwestia umeblowania i zaaranżowania przestrzeni. To jest coś, co trzeba wziąć pod uwagę. Możemy wynająć biuro, które jest już odpowiednio przygotowane do prowadzenia działalności, pytanie tylko, czy będzie nam to odpowiadało? Jeżeli lokal nie jest urządzony, zawsze możemy spróbować negocjować cenę. Wiadomo - zorganizowanie przestrzeni do pracy i przyjmowania klientów, to kolejny koszt.

Jeżeli nie zależy nam na dobrej lokalizacji, albo biuro jest tylko elementem uzupełniającym w kwestii pozyskiwania klientów, to możemy znacznie zmniejszyć koszty związanie z wynajęciem lokalu. Nie warto również wiązać się długoterminową umową, warto zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia. Przecież nigdy nie wiadomo, czy dany lokal rzeczywiście się sprawdzi.


Biurowe BHP

Wspominałam już nie raz o tym, że nie tylko w branżach uznanych przez społeczeństwo za mało bezpieczne (np. budownictwo) może dojść do wypadku. Zasady BHP dotyczą również pracy biurowej.

Trochę już o tym pisałam, przy omawianiu zagadnienia w dziedzinie edukacji. Zaznaczam jednocześnie, że nie jestem specjalistką z branży, a moich notek nie należy traktować, jako źródło wiedzy na temat na BHP. Są to po prostu rozważania, które czasami są dość luźno związane z tematem. Wracając do pracy biurowej. To co pozwala zaliczyć wykonywane działania do pracy biurowej, to postawa siedząca. Nie chodzi tutaj o pracę stricte umysłową, ale właśnie o pozycję, jaką w trakcie wykonywania różnych czynności, przyjmujemy. Jest to dość sensowne - przecież nie powiemy o dziewczynie roznoszącej ulotki, albo o ochroniarzu, że wykonuje pracę biurową :). Ale facet, którego zajęcie polega tylko na śledzeniu obrazu z kamer ( a wiadomo, że taka osoba zazwyczaj zajmuje pozycję siedzącą), z punktu widzenia BHP ma pracę biurową. Cóż, nie zawsze klasyfikacja musi być bezbłędna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz